Alla inlägg den 14 maj 2009

Av 3barnsfar - 14 maj 2009 11:36

Hej igen!..


Nu har jag lunch på jobbet igen och tänkte passa på att skriva några rader. Varit en fullsmetad vecka med jobb, så jag längtar verkligen till helgen. Idag blir det att jobba till klockan fem, sen måste jag hämta mina barn på skola repektive dagis. Hoppas det blir en lugn och skön kväll med mys i soffan och kanske till och med kvällsmat framför tv´n, som är förbjudet då man inte vill ha massa mat i soffan. Men mina små grabbar blir super glada när man får äta framför tv´n. Det händer ju inte så ofta men det blir ju mer spännande då.


På lördag ska min fru iväg på spa med sin syster och mor, och till och med sova över där. Så då hade jag tänkt att bjuda upp mina goda vänner på lite tapas, öl och vin. Måste ju självklart bli en lugn kväll eftersom min barn är hemma, och man vill ju inte vakna och må som en tungvikts boxare efter tolv ronder i huvudet. Men jag hoppas det blir trevligt.


Känner att idag har jag inte så mycket att skriva ner här, då jag har jobbat så mycket denna vecka. Och hur roligt är det att skriva om arbete, nä inte roligt alls. Så jag hoppas det finns mer skrivet nästa gång ni tittar in...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om min nya blogg?
 Bra
 Dålig
 Rolig
 Tråkig
 Intressant
 Sluta skriva
 Vill läsa mer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards