Direktlänk till inlägg 7 maj 2009

Rubrik saknas

Av 3barnsfar - 7 maj 2009 10:25

Var hemma från jobbet igår och tog hand om mellan grabben som nu blivit mycket bättre och är idag på dagis. När min fru kom hem så åkte jag och min äldsta son ner till stan för att handla nya fotbollskor, då hans fötter växer som gräs. När jag jämnför hans gamla skor med dem nya så undrar jag hur han fick plats med tårna. Måste haft dem dubbelvikta på nåt sätt. Jag passade på att köpa en ny kostym då jag och min fru ska på brölllop i slutet av månaden. Det roliga eller sorliga i det hela är att jag köpte mig en ny kostym för två och ett halft år sen då jag själv gifte mig, och kommer inte i byxorna längre. Känns inte bra, men jag jobbar ju på att komma tillbaks i match vikt som jag skrev i inlägget träna.

Efter att vi var klara på stan så stannade vi till på ett café och gottade oss lite, känns väldigt bra att ha lite kvalitéts tid med barnen, men det händer dock allt för sällan. Rätt kul nu när den äldsta sonen är sju år och det faktist går att ha en normal konversation med honom. Känns som det var igår jag stod där livrädd på BB med min första son i famnen och tårarna rullade på mina kinder av alla känslor man kan samla ihop i kroppen. Mest var det nog rädsla för att om jag vekligen skulle klara av att vara pappa, var jag mogen nog att fixa detta. Jag vet ju att vissa kvinnor har fått förlossnings deprision, och det var det nog jag hade i två veckor efter att vår son hade fötts. På BB fick min fru ta hand om både mig och vår son, jag kunde inte sluta gråta. Jag var verkligen livrädd för att jag hade hand om ett liv. Jag gick som en zombie hemma i två veckor innan jag kunde börja bli normal igen. Nog pratat om detta, kanske kan komma tillbaka lite till livet med BB då jag har lite nerskrivet som skulle vara väldigt roligt för er att läsa.


Väl färdiga på cafét så åkte vi och handlade mat på ICA, sen bar det hemåt och kvällsmaten var på gång när vi kom hem. Efter kvällsmaten gick jag ut och gick en timme med en god vän för att vekligen hålla i min träning och mål mot min match vikt.


/3barnsfar

 
 
Rosie & Harry

Rosie & Harry

7 maj 2009 11:23

Då var 7-åringen glad över att få nya. Och ha sin pappa själv måste ju vara toppen. Det tycker våra barn här hemma.
Får hålla tummen för dig att du kommer i dina gamla byxor.
Ja det är med bb påverka nog både och. Såg bara min man förra året när vi fick vår dotter.
Ha en bra dag, kjamen från oss

P.s är det okej att jag lägger upp dig som en länk på min blogg.?:) Är det inte okej så säg till så plocka jag bort den.

http://bearclaw.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av 3barnsfar - 7 juni 2009 19:41

Helgen har liksom sprungit förbi med regn, fotboll, tennis och en sväng till stugan! Fotbollen i lördags på tv´n var ju inget vidare måste jag väl säga. Satt mest och var förbannad att inte lagerbäck vågade satsa på Bröderna Elm och Sebastian Larrson...

Av 3barnsfar - 1 juni 2009 13:22

Hej!   Var ett tag sen jag skrev här nu. Varje gång jag öppnar upp denna sida känner jag att jag inte orkar skriva, har jobbat väldigt mycket dem sista veckorna. Och jag känner att det inte är så intressant att läsa om när jag jobbar arslet av mig!  ...

Av 3barnsfar - 20 maj 2009 06:52

Nu är det äntligen sista jobbdagen på veckan och det ska bli skönt att få umgås med familjen. Nu har jag suttit här med fingrarna en centimeter över tangenterna och funderat på vad jag ska skriva, och i huvudet är det helt blankt. Har jobbat två 15 t...

Av 3barnsfar - 18 maj 2009 09:04

Söndag morgon vaknade själv i sängen utan min fru vid min sida. Kändes ganska konstigt, och lika konstigt att somna utan henne också. Efter lördagen ölafton som var lyckad och jätte trevligt så var det full fart på söndagen. Klockan tolv var det dags...

Av 3barnsfar - 16 maj 2009 14:32

Sitter här vid datorn med ett litet leende. Har precis lagat mat till mina tre små grabbar ( pomfritts & lövbiff ) som dem tyckte om. Nu är det dags att börja dammsuga lägenheten innan mina goda vänner kommer på ölafton. Min fru är ju som sagt borta ...

Presentation

Omröstning

Vad tycker du om min nya blogg?
 Bra
 Dålig
 Rolig
 Tråkig
 Intressant
 Sluta skriva
 Vill läsa mer

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards